Pertama kali bertemu jodoh dengan Shaklee

by - 12:47 AM

Masih saya ingat selepas melahirkan anak  sulung namanya Nur Az Zahra pada bulan 9 tahun 2011. Pada 3 bulan pertama semasa menyusukan Zahra, saya terpaksa berselang-seli dengan susu formula kerana tidak cukup bekalan susu. Yela anak pertama, tidak tahu tentang kepentingan susu ibu sebab background famili saya bukan 'pejuang' susu ibu. Berbeza dengan famili suami yang kebanyakannya ambil berat tentang penyusuan susu ibu. Tapi yela saya masa tu masih belum cukup ilmu tentang penyusuan, kerja kilang lagi..mana nak ambil berat semua tu kan. 

So, selepas 2 bulan naik kerja seperti biasa dan mula mengepam susu. Biasalah kerja kilang ni berat sket kerjanya..kejap2 kene naik production bila ade problem, run new model lagi etc. Kadang-kadang OT balik lewat..akhirnya badan pun penat. Bila badan penat mula lah macam2, sakit badan, takde tenaga, kerap demam, last2 production susu pun merundum.

Lepas tu ternampak post Kak Hernee kat FB dia post pasal vitamin Shaklee. Memang dah lama google cari vitamin untuk atasi rasa letih tu. Kebetulan kenal Kak Hernee ni masa praktikal SHO kat PTP so cam ehh..dia amik Shaklee jugak..so ape lagi riki2 la..

opss abaikan trial pack itu..ia telah diharamkan hehe
Lepas tu Kak Hernee bagi la no contact pengedar yang sekarang adalah mami saya dan juga Kak Hernee iaitu Nur Salwa Ishak dan perjalan Shaklee saya pun bermula hehe..saye terus direct pm mami saya nih heheh


Set B mengadungi


Dan bermula sejak itu saya adalah pengamal tegar Shaklee sehingga sekarang. Nak tahu apa kesan yang saya dapat selepas consume Set B tu? 


NADIA
Dapatkan lebih info dan tips kesihatan di azzahravitamin.com


You May Also Like

0 comments