B-Complex

by - 5:49 PM

B-complex
B-Complex
Kandungan Sebotol: 120 Tablet

Retail Price: RM53.75
Harga Ahli: Sila hubungi saya =)

Untuk Tenaga, Kesihatan Jantung, Sintesis DNA dan banyak lagi

Vitamin B Penting untuk Kesihatan


Adakah anda mendapat Vitamin B yang mencukupi?
Tekanan hidup, alkohol dan ubat-ubat preskripsi berunsurkan dadah berupaya meningkatkan risiko pengurangan Vitamin B di dalam tubuh.

Vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik sama ada daripada segi kesihatan jantung, sintesis DNA, menguruskan tekanan apatah lagi dalam membina tenaga metabolisme.

Kajian terbaru membuktikan bahawa Vitamin B berupaya meningkatkan penglihatan mata dan sistem pernafasan. Kekurangan Vitamin B boleh menyebabkan prestasi badan merosot dan tidak berfungsi dengan baik.


Pilihan Vitamin B yang Tepat dan Seimbang
Shaklee B-Complex mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh anda bagi menggantikan nutrisi Vitamin B yang hilang untuk membantu menguatkan jantung, paru-paru dan organ-organ penting yang lain.

Mengandungi Sistem Penyerapan Bioaktif
B kompleks mengandungi sistem penyaluran nutrisi yang sedia dimakan pada bila-bila masa. Asid folik merupakan Vitaman B yang penting bagi membantu menghasilkan dan mengekalkan sel-sel baru. Oleh kerana asid folik tambahan tidak mudah diserap oleh tubuh, Shaklee telah berjaya menghasilkan Sistem Penyerapan Bioaktif yang unik yang membolehkan Vitaman B lebih mudah diserap oleh sistem tubuh.

Perbezaan Shaklee
Vitamin B yang Hebat

Mengandungi Sistem Penyerapan Bioaktif - Asid folik tambahan dan vitamin B penting tidak mudah diserap. Oleh itu, Shaklee berjaya menghasilkan kandungan asid folik yang unik serta boleh membuatkan zat makanan lebih mudah diserap dan teknologi berpaten ini eksklusif untuk Shaklee.
Mudah di telan
Mengandungi kesemua 8 Vitamin B yang penting termasuk 100% Nilai Harian biotin

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Sumber : Shaklee Malaysia



Hubungi saya untuk keterangan lanjut:

Nadia Yusof
ID: 859160
Email : nnadiayusof@gmail.com 
SMS/ WhatsApp/ Viber : 019 776 7230
Facebook Fanpage  : AzZahra Vitamin Shop

You May Also Like

0 comments