Shaklee Effect 3R Zon Selatan bersama Kak Norita

by - 10:37 PM

#ShakleeEffect

Masih saya ingat pertama kali hadir klas Kak Norita (Kak N) sebulan selepas saya join Shaklee, saje saje hadir sebab nak tahu apa yang ada dalam Shaklee ni , angkut skali husband dan Zahra yang baru beberapa bulan dan juga pertama kali berjumpa dengan 'mak' saya iaitu Nur Salwa Ishak bakal Master Coordinator 2014



Apa yang saya apat dari #ShakleeEffect sejak join Shaklee
  • dapat kesan yang saya mahu sepanjang amalkan suplemen Shaklee
  • telah tingkatkan kualiti kesihatan saya dan keluarga saya menjadi lebih baik
  • dapat membantu rakan-rakan saya dan pelanggan-pelanggan saya mendapat kesihatan yang baik
  • merasa bonus Shaklee 4-angka sebulan sejak 2013
  • dapat kecapi kebahagiaan dalam kehidupan Alhamdulillah
Dan sekarang saya mahu bantu downline saya untuk rasa apa yang saya dapat selama ni, dari segi kesihatan, ekonomi serta ukhwah sesama muslim.

Ini masa kelas Kak N pada 12 September 2014

bersama moyang, mak, anak dan adik beradik 


Kak N yang sangat humble dan tak lokek ilmu, suka tengok mukanya yang cantik dan berseri-seri..beliau pengguna tegar Shaklee dah 15 tahun okey...kali ke-2 hadir kelas Kak  N saya berjaya bawa 'anak' saya merangkap kakak ipar saya Marriatyi Morsin (pensyarah PoliJb yang sedang sambung PhD)

Anda dijemput untuk menjadi sebahagian dari kami. Jangan malu-malu ye


Salam Sayang =)
NADIA

Dapatkan lebih info dan tips kesihatan di azzahravitamin.com

You May Also Like

0 comments