#21 - Subjek yang saya TERPAKSA suka

by - 7:40 PM

Bab-bab subjek pelajaran zaman sekolah memang susah saye nak tulis entri..heheh boleh tak saye kate saye takde subjek kegemaran ..btol zaman sekolah saya biasa-biasa saje..bukan 'top student' pun..saye mengaku saya ni bukan seorang pelajar yang rajin belajar pada zaman sekolah ...hehe

Ok lah saye pilih satu subjek yang terpaksa saya belajar dan akhirnya telah membuatkan saya minat sehingga ke hari ini..tu la kan..tal kenal maka tak cinta gitu..sama juga macam Shaklee..belum cuba belum tahu kan 

kenapa terpaksa? Sebab sepatutnya masa lepas pindah sekolah kampung selepas PMR sepatutnya saya layak masuk kelas VT je.tapi atas sebab tertentu saya dimasukkan ke kelas Sains Tulen walaupun result Sains dapat C haha ade hikmahnye tu bila teringat balik.

Subjek itu adalah BIOLOGI 

contoh je
Jadi tapi masa result SPM Fizik pulak dapat markah lebih dari Biologi even dah study sekuat abes subjek tu..so dapat masuk matrik dengan Sains Fizik..huhu.. kalo tak mungkin dah jadi Doktor dah kot heheh..verangan..

Then bila dipertemukan dengan Shaklee pada akhir 2011 minat tentang tentang ilmu Bio ni datang balik dan mula serius mencari ilmu sejak 2012 untuk relatekan kesihatan badan dengan vitamin-vitamin Shaklee sehingga lah ke hari ini dah akan datang InshaAllah

Ya sememangnya perancangan Allah tu memang terbaik..dia tak bagi jalan tu dia bagi jalan yang lain..semua yang berlaku sentiasa ade hikmahnya antara kita sedar atau tak je.. syukur..

oih terpanjang lebor la menaip..cukup-cukup kite sambung entri lain pulak ye heheh

Salam Sayang =)
NADIA

Dapatkan lebih info dan tips kesihatan di azzahravitamin.com


You May Also Like

0 comments