#22 - Saya dapat kereta ALPHARD Desember 2015

by - 8:39 PM

Entri tajuk ni yang saya suka

Kereta impian saya Toyota Alphard, kalo pergi mana-mana terserempak kereta ni memangbest je..selalu sebut tahun depan mesti dapat beli Alphard heheh doakan saya ya


Kenapa ALPHARD?

Saya suka kan kereta yang besar dan luar untuk keselesaan anak-anak dan saya mahu anak ramai jadi perlukan kereta yang besar heheh.. lagi satu kami suka jalan-jalan kereta besar boleh muat banyak barang. Nanti nak travel satu Malaysia bawa mak abah jalan-jalan so tak de la letih kan sebab boleh baring sana- sini heheh

Cara saya nak capai kereta impian saya ni

Saya tampal kan gambar Alphard ni kat dinding meja study saya atau mini SOHO saya la.. jumpe je kereta ni kat jalan raya berangan la sebut selalu..doa banyak-banyak.. nanti nak ajak husband g showroom Toyota nak test drive la..hehe.. InshaAllah proses nak realisasikan kereta impian semakin cepat hehe

Salam Sayang =)
NADIA

Dapatkan lebih info dan tips kesihatan di azzahravitamin.com

You May Also Like

0 comments