Pelajar LELAKI umur 21 tahun dapat bonus 4 angka dengan Shaklee

by - 5:21 AM

Haa..muda-muda lagi dah ada duit berkepuk-kepuk dari bisnes Shaklee..ingat ye bisnes Shaklee ni bisnes sendiri..sendiri buat sendiri dapat..bukan MLM yang lain tu kne modal besar-besar.. 

Nak tahu modalnye berape? Hanya RM65 saje.. dan diri sendiri kene ade 'push factor' untuk dapat apa yang kita mahu dalam bisnes ni. Oh ya rank Supervisor tu bonus dia 4angka ye



Ada juga SID (shakleeindipendent distributor) yang dari masa belajar buat Shaklee hingga tamat pengajian terus jadi WAHM (work at home mommy) , beliau kahwen pun guna bonus Shaklee best kan?

Saya pun rasa..aishh kenape la masa belajar dulu tak kenal Shaklee heheh tapi ade hikmahnya la kan.. tapi masih belum terlambat lagi la..better late than never.. dengan bisnes Shaklee kita boleh pergi jauh, bukan cerita pasal duit saja, ukhwah sesama kami antara SID tak kira lain-lain susur galur tu yang buat bisnes ni sangat istimewa, saling support antara satu sama lain, amalan-amalan rohani yang sangat ditekankan dalam membuat bisnes ini, telah mengubah kehidupan, kesihatan dan ekonomi kami menjadi lebih baik.

Alhamdulillah..saya dipertemukan dengan Shaklee dan akan terus kekal dengan bisnes ini selamanya InshaAllah

Anda bagaimana? Mahu jadi sebahagian dari kumpulan besar Jutawan Muslim? 
Daftar ahli sekarang atau hubungi saya untuk keterangan lanjut.

0197767230 NADIA


You May Also Like

0 comments