#19 - Kenangan zaman kanak-kanak riang

by - 5:25 PM

Zaman kanak-kanak dulu kami tinggal di Pulau Pinang, tapi salah satu kenangan yang paling tidak boleh lupa adalah masa kami sekeluarga melawat keluarga makcik sebelah emak di Perlis. Masa tu saya baru sekolah rendah.


Kami semua pergi jalan-jalan sekitar Perlis, tempat yang wajib pergi bila sampai sana adalah Gua Kelam

ehsan google


Diadikan cerita, kami semua bersiap dengan pakaian untuk mandi sungai, sebenarnya ada tempat nak g mandi manda..tapi sebelum tu pergi la lawat Gua Kelam dulu. Tapi saya kan budak lagi masa tu..tak tahu dan sangat excited nak mandi dah . dalam Gua Kelam tu ada sampai satu tempat tu ada kawasan air sungai dan ape lagi terus gecebuss lompat masuk dalam air tu..dah basah separuh pinggang hahaha


Malu jugak masa tu kena gelak dengan sepupu sepapat, dah naik kereta kena lapik surat khabar sebab baju basah..dah kene beleter dengan mak dan abah ahahah

ada gambar kenangan tu tapi nasib baik ade kat kampung takdela saye post kat sini ahahah 

ok la tu kenangan zaman kanak-kanak saya 

Salam Sayang =)
NADIA

Dapatkan lebih info dan tips kesihatan di azzahravitamin.com

You May Also Like

0 comments