#1 - Siapa saya

by - 11:28 PM

Bismillahirahmannirahim.. cabaran blogging bermula sekarang..marathon 7 entri sebab tertinggal keretapi..ohoii

SIAPA SAYA?

Saya Nur Nadia..anak kepada Haji Mat Yusof, boleh panggil saya Nadia.

Saya adalah seorang anak bongsu dari 5 beradik (ramai orang tak caya sebab muka macam anak sulung haha).

Saya juga seorang isteri kepada suami tercinta saya Mohd Kamal Ulum (kami sebaya =) )

Saya seorang ibu kepada 2 anak syurga yang comel dan soleh solehah.

Saya adalah bekas jurutera kilang selama 3 tahun

Saya sekarang seorang student master (fulltime master) di UTM di Fakulti Kimia

Saya mula consume produk Shaklee sejak November (tak silap) 2011 dan mula join ahli untuk serius bisnes Shaklee pada Jun 2012.

Saya sangat friendly walaupun ramai yang sangka saya sombong oleh kerana rupa paras saya yang agak serius..hahah (saya tak makan orang ye)

Sangat suka memasak dan mengemas rumah walaupun penat heheh..

Last but not least saya sangat cintakan Shaklee sebab telah mengubah hidup dan ekonomi saya ke arah yang lebih baik dan mahu pergi jauh dalam bisnes Shaklee. =) 
IMG_20140418_203621
my famili
Salam sayang =)
NADIA

Dapatkan lebih info dan tips kesihatan di azzahravitamin.com 

You May Also Like

0 comments