Pengedar Sah Shaklee Kulai, Senai, UTM Skudai, Johor Bahru, Johor

by - 2:38 AM

Anda boleh dapatkan vitamin Shaklee dengan saya
COD sekitar UTM Skudai, Senai dan Kulai
Ini no contact saya 019-7767230



Saya juga pengguna Shaklee sejak tahun 2011 selepas bersalinkan anak pertama
Dan bertindak serius menjadi pengedar sejak tahun 2012 setelah nampak banyak benefit yang Shaklee tawarkan

Setiap pembelian dari saya , saya akan berikan konsuktasi dan cara makan yang lengkap
Jadi anda tidak perlu kuatir ya

Anda boleh dapatkan set Shakle seperti

1) set ibu hamil 
2) set berpantang 
3) set menyusu 
4) set resdung 
5) set kesuburan 
6) set gout 
7) set slip disc 
8) set kanak-kanak 
9) set jeragat 
10) set kecantikan 
11) set keputihan
12) set gastrik
13) set berpuasa
14) set lutut

atau beli mana-mana produk pilihan anda

1. Vivix  
2. Collagen Shaklee
3. Lecithin
4. B complex
5. Ostematrix
6. Alfalfa
7. VitaLea 
8. Sustained release Vita-C
9. Vita-E

 dan sebagainya boleh rujuk www.shaklee.com.my 

You May Also Like

0 comments