#30 - KENAPA SAYA SUKA TULIS BLOG

by - 11:05 PM

ALHAMDULILLAH..akhirnya dapat juga settlekan Cabaran bloging 30 hari 30 entri..walaupun ada yang saya skip dan marathon ber'entri'- entri..hahah




Sesungguhnya ini adalah satu kemenangan yang boleh dibanggakan oleh saya sebab dapat ber'blog' secara aktif muali tahun 2014 nih...terima kasih tak terhingga kepada admin group AINUL dan FAIZ and the geng yang sangat best dan mebantu saya untuk terus istiqamah dalam berblog.

Jadi saya dah tau kenapa saya suka tulis blog dah:

1. Tulis kat blog boleh tules ayat berjela-jela dan akan sentiasa adalam dalam sesawang ni..jika terkena keyword pakcik Google 

2. Boleh menyampaikan info-info dan tips berguna untuk para pembaca yang suka meng'google'

3. Mane tahu kalo rezeki boleh masuk surat khabar, majalah or tv macam kak Ainul dan Faiz tuu..hehe

4. Harap saya dapat kekal menulis le..selagi hayat dikaandung badan.


So next cabaran disahut lagi...tunggu next entri la ye..

Tq kepada semua visitor yang sudi melawat dan membaca nukilan yang tak seberapa ni..masih berjinak-jinak lagi ni dalam berblog hehe

see u next entri
NADIA
Dapatkan lebih info dan tips kesihatan di azzahravitamin.com



You May Also Like

0 comments