#25 - Sumber Inspirasi ku

by - 10:05 PM

Salam semua..oohh mahu marathon 5 entri ni..bismillah..


Sumber Inspirasi saya yang paling UTAMA ialah:

1. Junjungan mulia RASULULLAH S.A.W
- sebagai umat Islam dan Umat Nabi Muhammad SAW..saya wajib mencontohi baginda dan sedaya upaya untuk mengikuti baginda dari semua aspek yang ada dalam diri baginda. Sesungguhnya dengan baginda jugalah nanti kita mendapat syafaat di akhirat kelak..amiin. dengan izin yang Maha ESA ALLAH SWT



3. My Family
- Suami dan anak adalah sumber inspirasi saya yang banyak memberi kesan dalam kehidupan saya. 

Mohd Kamal Ulum cinta hati saya dunia akhirat, teman di kala senang susah duka gembira.hanya dia yang memahami isterinya ni

Nur Az Zahra anak sulung yang di inspirasinya nama blog ini sejak diperkenalkan dengan Shaklee dan sehingga kini nama anak ini tetap menjadi sumber rezeki dan push factor ibu untuk berjaya dalam hidup

Ukasyah anak kedua yang comel lagi sweet menjadi inspirasi ibu untuk menjadi insan yang baik dan sentiasa perbaiki kelemahan diri, hadirnya banyak memberi hikmah dalam hidup ibu.


2. The Incredible 5
- haaa nak tahu siapa gerangan The Incredible 5? pernah dengan 4 je kan..yang ni special sket..5 hehe
  1. Kak N
  2. Mama Cery
  3. Akacan Lyna Noh
  4. Mami Hadha MKB
  5. Mami Salwa
Mereka ini adalah upline-upline bisness Shaklee saya yang telah banyak mencurahkan keringat untuk mahu kami ni berjaya..sedang menuju kepuncak bersama orang hebat ini.doaka saya. eheh


Sekian Salam Sayang =)
NADIA

Dapatkan lebih info dan tips kesihatan di azzahravitamin.com




You May Also Like

0 comments