#18 - Gadget saya sejak dulu

by - 5:25 PM

Oh gadget...semua orang ade gadget seperti labtop, smartphone, tab dan macam-macam lagi la


Saya mula meng'gadget'kan diri adalah lepas SPM masa tu sedang kerja part time sementara tunggu result panggilan ke matrix.

First handphone saya beli masa tu second hand punye..bli dari kawan RM200 haha..mahai okey rasa masa tuh..guna sampai lebam


Lepas tu masuk U tahun 2005 baru la abah blikan labtop gedabak..second hand jugak...mahai weh..dalam RM3000 tu..masa tu bli jenama Dell.berat oke..3kilo tuu...guna sampai  lebam jugak


Ok dipendekkan cerita..saya start guna smartphone selepas 5 bulan join jadi ahli Shaklee .husband yang blikan sebab dia nampak saya serius bisnes ..dia blikan Samsung Note 1 tahun 2012...masa tu labtop lama dah punah..pinjam labtop husband buat kerja

Ketinggalan zaman btol kan saya hahah..

pinjam pic google sbb tajleh nk snap pic phone sendiri
Saya hanya gunakan phone ni SAHAJA untuk buat bisnes Shaklee saya selama setahun lebih tau..banyak berbakti Note saye nih..dan masih guna sampai sekarang heheh

Lepas tu husband hadiahkan saya labtop baru sempena birthday saya tahun lepas..hehe dan mula betol2 manfaatkan labtop ni sejak saya berhenti kerja dan sambung master hehe


Dengan 2 gadget ni jela yang wajib ada untuk bisnes Shaklee saya.untuk  update blog, FB twitter etc.
..korang yang bergadget -gadget berlambak kat rumah tu sure boleh buat online bisness  tau..rugi kalo tak manfaatkan sepenuhnya gadget yang ada untuk bisnes.

Nak join saya bisnes Shaklee? Jangan segan-segan contact saya ya

0197767230 NADIA



You May Also Like

0 comments