Basic H - yang menggantikan semua bahan pencuci di rumah saya

by - 10:03 PM

Memperkenalkan bahan pencuci yang paling selamat di dunia , ianya diperbuat dari sumber jagung dan kelapa, bahan organik yang menjadi bahan pencuci rumah anda. Saya telah menggantikan semua bahan pencuci tingkap, lantai, tandas dengan hanya sebotol Basic H ini saje tau.


Meh review sikit pasal Basic H ni

Tidak Bertoksik, Membersih secara Semulajadi

Basic H Organic Super Cleaning Concentrate yang 2 kali lebih pekat dan memberi kuasa pembersihan yang lebih selamat dan berkesan, sesuai digunakan bagi menangani seribu macam kotoran dan boleh digunakan bila-bila masa dengan selamat. 

Contoh: - kesan darah, minyak dibaju, getah buah di atas meja, gris di dapur, kotoran di lantai dan sebagainya. Anda cuba anda tahu =)

Basic H ini sangat pekat dimana 16oz ini boleh dicarkan dengan 48 gelen air dan mampu beri kuasa pembersihan yang lebih hebat dari pencuci biasa. Maknanya kite cuma guna 2 - 5 titis sahaja Basic H bergantung kepada tahap kotoran ( kat botol ada bagi aturan berapa titis untuk sebarang kegunan)

Dan yang paling best Basic H ni tak perlu bilas pun sebab ia ta memudaratkan.

Ni saya guna untuk cuci lantai. memang bersih lantai mamar lama ku ni..tak perlu bilas pon dengan air dan tak melekit pun lantai hehe


Saye juga guna untuk cuci puting botol yang berkerak..rendam lama-lama ikut tahap keseriusan kerak nye.. tapi kalo dh teruk sgt kerak baik buangkan aje ganti yang baru..setakat sikit2 punye kerak boleh lagi hehe


Saye ade jugak try Basic H ni kat meja makan saye yang terkena getah pisang..titis kat tempat tu dan tonyoh dengan kain....walah!! hilang jugak..tanpa kesan okey..(kagum sat mak) heheh tapi takde gambo ye..tak ingat nak snap. Harge dia murah je RM46 pun dan yang saye stress Basic H ni masih bertahan lagi walaupun dah setahun lebih bli..masih blom habes2 hehe..

haa..kalo korang nak order meh la contact saye..

Nadia Yusof
ID: 859160
Email : nnadiayusof@gmail.com 
SMS/ WhatsApp/ Viber : 019 776 7230
Facebook Fanpage  : AzZahra Vitamin Shop


You May Also Like

0 comments