SHAKLEE :::: Bukan Sekadar Vitamin::

by - 9:43 PM

SHAKLEE memang terkenal dengan produk kesihatannya.

Namun tahukah anda Shaklee juga mempunyai produk istimewa yang membantu dalam pengurusan berat badan? Haa...rasanya tak ramai yang tau kan. Biasanya bila sebut je Shaklee, orang pasti akan kaitkan dengan vitamin dan supplemen.


Produk istimewa ini ialah dalam rangkaian Shaklee Cinch khusus untuk pengurusan berat badan. Ada Cinch Shake Mix (Perisa Vanilla, Cafe Latte dan Chocolate), serta Cinch Energy Tea Mix.

Jom kita baca testimoni pengguna Shaklee Cinch di Malaysia.
Credit to Cery & GenkiMomma.

28 Nov 10, 08:21
-nani: ingat x yang beli cinch inch +lecithin tu..hehe..progress so far so good....cinch tu best gak..saya minum ngan low fat milk..ok..nani minum cm akak ajar tu antara breakfast n lunch..pastu kan akak suruh makan sikit2 kan..ade 1hari tu saya mmg xmakan ape2 after minum tu...xlapar..xrasa nak makan.but i take dinner b4 7pm..just a very light dinner.n b4 tdo saya makan lecithin..pastu, saya nyer digest mmg lancar,buang air besar a few times a day..buang air kecik mmg byk kali pon sbb minum air min 2L per day.so i really hope it works 2loss weight

29 Nov 10, 04:14
-nani: hari ni nani minum cinch around 11.30am, and xmakan ape2 until 6pm baru minum sup.coz xlapar pun...

30 Nov 10, 08:33
-nani: akak,smlm nyer progress, minum dalam kol 11am,lunch mkn popia 3kg je sbb dah kenyang.. eh..makan popia 3ketul je..hehe..slah type..pastu kenyang sampai kul7.30pm baru dinner makan sup sayur without rice.hirup sup je.hehe.yg bestnyer cinch ni,wat perut nani xlapar giler pg2.sbb biasa perut bgn dulu....kdg2 kul6pg tu dh lapar giler.sbb perut bangun dulu.tp skang xdah.dh ok.hehe..i like

1 Dis 10, 05:30
-nani: gud news..i lost 1.5kg..hehe.. in about 1week la..ok la tu akak kan?hihi

4 Dis 10, 09:00
-nani: pinggang dah kurang 1inch la akak..hehe...

Lagi satu testimoni menarik...

ok la..since I dah makan product shaklee CINCH and LECITHIN for a month...cube tekaa..dah berapa kilo berat saya turun??? heheh..jeng jeng jeng...I LOST....3 KG!!!Okla tu kan,,sebulan dapat turunkan 3Kg..lau turun mendadak nnt badan akan cepat naik..Ok ape..bukannye I bersenam pun..hehe..saya akan minum Cinch around pukul 11.30pg after I dah breakfast.

Then, saya kadang2 memang tak akan lunch pon sbb perut dah kenyang minum cinch tu..tapi saya akan lapar balik around 5-6pm. SO time ni saya akan dinner dah..saya mmg dinner awal..nnt ayah saya marah. sbb biasa org cina dinner b4 7pm..so ..my father cam tula..nk tau berat saya dulu berapa? starting from 48kg..berat saya naik smpai 65kg..antara sebab2 nye saya dinner after 7pm. mmg sape makan lewat malam bdn akan naik..

so minum Cinch tu untuk gantikan makanan lain la. drpd ambik yg lemak n carbohydrate yang byk, baik minum cinch. lagipun cinch ni bukan sekadar mengenyangkan..tapi bakar lemak sekali,,n setiap malam b4 tido, saya akan ambik 3-4 capsule of Lecithin.yang ni pun bagus gak..mmg seriously bakar lemak. 

setakat ni if saya makan lecithin sahaja without cinch,at least I lost 200-300gram per day..sometimes till 400gram per day,,ok la tu lemak ilang byk tu sehari..dengan keadaan I yg bukannye bersenam nie..hehe..xsempat onk bersenam..bersenam ngan window shopping je.So, sesape yg nak kuruskan badan tu..sangatla saya saran kan ambik product ni..lagipun shaklee ni dah lama wujud kat dunia ni.

So, kewibawaan product dia tak dapat di ragui la..and skang ni pun..mane2 I pegi mesti org akan cakap..diet ek??nampak kurus la skang..heheso seronok bila ade orang cakap camtu..So, I decide to keep using this product until i reach my target weight,,tapi after dah smpai target pun still nak guna jugak..coz nak maintain la plak kan??hehe...

Owh ya, Untuk Cinch Energy Tea Mix pula, sekiranya anda penggemar Japanese Green Tea, Chinese Tea, atau biasa minum air akar kayu/ rempah samaada waktu berpantang atau minuman harian, saya yakin anda pasti akan sukakan rasa Shaklee Cinch Tea!!!

Sila hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari saya sebagai Shaklee Independent Distributor anda.


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:

Nadia Yusof
ID: 859160
Email : nnadiayusof@gmail.com 
SMS/ WhatsApp/ Viber : 019 776 7230
Facebook Fanpage  : AzZahra Vitamin Shop

You May Also Like

0 comments